Ce este marketingul de aroma?

Pentru noi, marketingul de aroma este o arta: arta de a trasforma un spatiu obisnuit de lucru sau de relaxare intr-un mediu placut si confortabil, arta de a asimila cu un spatiu amintiri speciale si arta de a crea dintr-un business un brand.

De fapt, este chiar mai mult de atat: este arta de a lua identitatea unei marci a unei companii, de a vinde mesaje, de a viza publicul si de a reda un miros care sa amplifice aceste valori.

In plus, uleiurile obtinute din ierburi farmaceutice atent selectionate reusesc sa imbunatateasca sanatatea si confortul psihic. Datorita sistemului inteligent al difuzoarelor de aroma, efectul mirosului este amplificat si se obtine combinatia perfecta dintre cele mai vechi si mai naturale uleiuri esentiale de pe piata.

Cum functioneaza?

Confort specialistului Martin Lindstrom, 75% dintre emotiile umane legate de memorie sunt declansate de mirosuri. Mirosul trebuie sa corespunda valorilor companiei si sa fie indreptat catre piata tinta specifica. Dupa expunerea repetata, aroma difuza devine puternic asociata cu brandul. Oamenii vor sti ca intra intr-un spatiu special de indata ce simt un miros placut. Mai mult, acestia isi vor aminti experienta pentru o perioada mai lunga de timp. Studiile au demonstrat ca oamenii isi pot aminti un miros cu o acuratete de 65% dupa un an, in timp ce memoria vizuala scade la 50%.

De ce sa alegeti aromArt?

  • Imbunatatiti experienta clientilor
  • Impulsionati cresterea vanzarilor
  • Cresteti traficul și timpul petrecut
  • Dezvoltati loialitatea si cunoasterea brandului

Crearea de experiente memorabile si legaturi emotionale cu clientii este esentiala in ziua de astazi pentru a castiga profit si loialitatea brandului pe termen lung. De exemplu, aroma placuta ii poate influenta pe consumatori sa isi petreaca mai mult timp intr-un spatiu de retail si sa majoreze cheltuielile de consum, datorita starii de bine indusa in subconstient.

Folosind aceasta strategie, brandurile se pot conecta cu consumatorii la un nivel emotional mai profund. Aroma poate atrage noi clienti, poate creste vanzarile, sporeste perceptia de valoare a brandului, extinde recunoasterea acestuia, dar ofera, in acelasi timp, satisfactie si confort tuturor celor implicati, fie ca sunt angajati, clienti sau oaspeti.

Difuzand aroma potrivita, puteti sa va consolidati identitatea de brand, sa creati ambianta perfecta si sa va diferentiati afacerea de concurenta!